Voor onderhoudspartijen

Vragen uw opdrachtgevers ook steeds vaker om helder inzicht in de status van hun vastgoed? En lukt het u niet om dat inzicht te geven, omdat de data daarvoor uit verschillende systemen en van de verschillende bedrijven in uw (keten)samenwerking moeten komen? Wij helpen u en uw opdrachtgever om de inzichten te krijgen uit de assetdata die u zoekt.

We kennen de onderhoudsbranche al lang en staan altijd in nauw contact met onze klanten. Daardoor beschikken we over oplossingen die door continue doorontwikkeling naadloos aansluiten op wat u als onderhoudsbedrijf nodig heeft.

Speciaal ontwikkeld voor onderhoudsbedrijven

  • Met Forms beschikt u over een bibliotheek met (standaard)formulieren of maakt u eenvoudig uw eigen formulieren.
  • Met Value kunt u uniform calculeren vanuit één master-database.
  • Met Inspect voert u snel en papierloos een 0-meting of een inspectie volgens de NEN2767 normering uit.
  • Met onze Asset-app met QR-code zorgt u ervoor dat iedereen altijd inzicht heeft in de status van de assets.
  • Met de VGO app hebben u, uw ketenpartners en uw opdrachtgever realtime inzicht in de status van de gevels en het gevelonderhoud
  • Met Main stelt u meerjarenonderhoudsplannen op.

We ontwikkelen al onze softwareoplossingen speciaal voor onderhoudsbedrijven (installatie- en bouw/infra-branche) en hun opdrachtgevers.

Eenvoudig koppelingen maken
Uniek aan onze software is dat alle verzamelde informatie gestructureerd en bij elkaar wordt opgeslagen. We zijn trots op deze unieke database waarmee we u de stap naar assetmanagement laten maken. We hebben veel ervaring om in deze assetdatabase gegevens te verzamelen van financiële-, FMIS-, en werkbonsystemen. Zo kunt u informatie uit verschillende systemen als één presenteren.

Tijd besparen, werkelijk inzicht
Door die interactieve uitwisseling van data met andere systemen krijgt u inzichten waar u echt iets aan heeft. U ziet bijvoorbeeld exact wat er aan onderhoud is uitgevoerd en wanneer en bepaalt zo veel beter en makkelijker wanneer onderhoud nodig is.

U ziet bijvoorbeeld exact hoeveel meldingen een asset heeft en wanneer de Asset gepland staat om te vervangen. En zo bepaalt u proactief om een vervanging in de tijd naar voren te halen om storingen te voorkomen.

Het dashboard van Main zorgt ervoor dat die inzichten helder in beeld komen. Zo kunt u uw opdrachtgever nog beter adviseren, iets wat de klantrelatie versterkt, en de langetermijnrelaties die zo belangrijk zijn voor uw bedrijf, verder versterken.

Uw vakkrachten efficiënter inzetten
Met onze oplossingen bespaart u tijd, krijgt u werkelijk inzicht en kunt u de relaties met uw opdrachtgevers verder verstevigen. Bovendien zet u de eerste stap naar voorspellend onderhoud. Voor u betekent dat: beter plannen, lagere kosten en uw vakkrachten veel efficiënter inzetten.

Meer weten over hoe het werkt? Neem contact met ons op, we vertellen u graag meer.

Neem contact met ons op


Remco Iburg

Directeur

 r.iburg@prognotice.nl
    06-53 46 61 45
 

 

Jeroen Boxsem

Salesmanager

    j.boxsem@prognotice.nl
    06-29 58 80 48

KLANTVERHALEN

Tevreden klanten binnen deze case

Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Accepteer cookiesCookie instellingen