Voor onderhoudspartijen
Vragen uw opdrachtgevers ook steeds vaker om helder inzicht in de status van hun vastgoed? En lukt het u niet om dat inzicht te geven, omdat de data daarvoor uit verschillende systemen en van de verschillende bedrijven in uw (keten)samenwerking moeten komen? Wij helpen u en uw opdrachtgever om de inzichten te krijgen uit de assetdata die u zoekt.
We kennen de onderhoudsbranche al lang en staan altijd in nauw contact met onze klanten. Daardoor beschikken we over oplossingen die door continue doorontwikkeling naadloos aansluiten op wat u als onderhoudsbedrijf nodig heeft.
Speciaal ontwikkeld voor onderhoudsbedrijven
- Met Forms beschikt u over een bibliotheek met (standaard)formulieren of maakt u eenvoudig uw eigen formulieren.
- Met Value kunt u uniform calculeren vanuit één master-database.
- Met Inspect voert u snel en papierloos een 0-meting of een inspectie volgens de NEN2767 normering uit.
- Met onze Asset-app met QR-code zorgt u ervoor dat iedereen altijd inzicht heeft in de status van de assets.
- Met de VGO app hebben u, uw ketenpartners en uw opdrachtgever realtime inzicht in de status van de gevels en het gevelonderhoud
- Met Main stelt u meerjarenonderhoudsplannen op.
We ontwikkelen al onze softwareoplossingen speciaal voor onderhoudsbedrijven (installatie- en bouw/infra-branche) en hun opdrachtgevers.
Eenvoudig koppelingen maken
Uniek aan onze software is dat alle verzamelde informatie gestructureerd en bij elkaar wordt opgeslagen. We zijn trots op deze unieke database waarmee we u de stap naar assetmanagement laten maken. We hebben veel ervaring om in deze assetdatabase gegevens te verzamelen van financiële-, FMIS-, en werkbonsystemen. Zo kunt u informatie uit verschillende systemen als één presenteren.
Tijd besparen, werkelijk inzicht
Door die interactieve uitwisseling van data met andere systemen krijgt u inzichten waar u echt iets aan heeft. U ziet bijvoorbeeld exact wat er aan onderhoud is uitgevoerd en wanneer en bepaalt zo veel beter en makkelijker wanneer onderhoud nodig is.
U ziet bijvoorbeeld exact hoeveel meldingen een asset heeft en wanneer de Asset gepland staat om te vervangen. En zo bepaalt u proactief om een vervanging in de tijd naar voren te halen om storingen te voorkomen.
Het dashboard van Main zorgt ervoor dat die inzichten helder in beeld komen. Zo kunt u uw opdrachtgever nog beter adviseren, iets wat de klantrelatie versterkt, en de langetermijnrelaties die zo belangrijk zijn voor uw bedrijf, verder versterken.
Uw vakkrachten efficiënter inzetten
Met onze oplossingen bespaart u tijd, krijgt u werkelijk inzicht en kunt u de relaties met uw opdrachtgevers verder verstevigen. Bovendien zet u de eerste stap naar voorspellend onderhoud. Voor u betekent dat: beter plannen, lagere kosten en uw vakkrachten veel efficiënter inzetten.
Meer weten over hoe het werkt? Neem contact met ons op, we vertellen u graag meer.
Neem contact met ons op
KLANTVERHALEN