Inspecties doen

Bent u op zoek naar een slimmere manier om de gegevens die u verzamelt tijdens inspecties vast te leggen en te gebruiken?
Merkt u dat de papieren werkbonnen u teveel tijd kosten en de kans op fouten door overtypen te groot is?

Bespaar uzelf tijd, geld en ergernis

Met onze oplossingen voeren uw medewerkers op locatie meteen de gegevens in, maken ze foto’s en kijken ze of de assetgegevens (zoals bouwjaar, type, vermogen) in de praktijk ook kloppen. Kloppen ze niet, dan voeren ze ter plekke de benodigde wijzigingen door in de centrale database die iedereen binnen uw bedrijf gebruikt. Zo bespaart u tijd en geld en minimaliseert u de kans op fouten.

Eenvoudig koppelingen maken

Uniek aan onze softwareoplossingen is dat u alle verzamelde informatie gestructureerd en bij elkaar opslaat. Bovendien kunnen onze oplossingen data uitwisselen met andere software. Data staat immers nooit op zichzelf. Werkelijk inzicht krijgt u pas als u data kunt combineren.

We hebben veel ervaring met koppelingen met financiële-, FMIS-, en werkbonsystemen. Zo ontstaat een database waarmee u de informatie uit verschillende systemen als één kunt presenteren en de stap naar assetmanagement kunt maken. Voor u betekent dat: beter plannen, lagere kosten en uw vakkrachten veel efficiënter inzetten.

Meer weten?

Neem contact met ons op, we vertellen u graag meer.

Onze bijbehorende oplossingen

b

Forms

Met Forms zet u eenvoudig zelf al uw papieren formulieren om in digitale formulieren. U beschikt bovendien over een bibliotheek met standaardformulieren, zoals Scios, STEK, Legionella, Brand en NEN 3140. U past ze desgewenst eenvoudig aan uw specifieke wensen aan.

Uw servicetechnici vullen de formulieren in via de bijbehorende app. Via die app verstuurt u het inspectierapport of ingevulde formulier ook direct in pdf naar uw opdrachtgever en uw eigen administratie. Dat scheelt u en uw servicetechnici tijd en een heleboel ergernis.

U

Inspect

Met Inspect gaan uw NEN2767 inspecties sneller, omdat de formulieren in deze app zijn opgebouwd op basis van de eisen van de NEN2767. Alles wat uw medewerkers op locatie invoeren staat direct op de juiste plaats in het inspectierapport. Ook de foto’s van bijvoorbeeld gebreken worden getoond.

Met Inspect doet u ook snel een 0-meting. Hiermee kunt u op de oorspronkelijke assetlijst van uw opdrachtgever de verschillen aangeven, bekijken en uitlichten. Vervolgens maakt u met deze gegevens en onze software een verschillenlijst als onderbouwing voor het gesprek met de opdrachtgever. Dan volgt het MJOP.

Asset app

Met onze Asset app koppelt u op locatie alles wat te maken heeft met het object. Een QR label kan het noteren van gegevens op de juiste asset vereenvoudigen. Aan de asset wordt data uit het MJOP of informatie die van belang is voor de wet- en regelgeving getoond. Bovendien kunnen de monteurs ter plekke aantekeningen maken, zodat bij een volgende onderhoudsbeurt direct de aandachtspunten zichtbaar zijn.

Uniek aan onze oplossing is dat u zelf bepaalt wie welke informatie ziet. Voor de monteurs en vastgoedeigenaar maakt u bijvoorbeeld álle informatie over een object zichtbaar. Voor de brandweer alleen de certificaten die voor de wet- en regelgeving van belang zijn. 

VGO app

Met de VGO app beschikt u over eenduidige digitale formulieren voor quick scans, processen verbaal van oplevering, tussentijdse kwaliteitsmetingen en een keuringsmethodiek om het kwaliteitsniveau van de gevel te toetsen. Daarvoor is bestaande, branchebreed toegepaste ‘taal’ digitaal gemaakt.

De digitale formulieren zijn gekoppeld aan een dashboard, waarmee u de resultaten uit die formulieren vertaalt naar concrete inzichten voor uw opdrachtgever. U helpt uw opdrachtgever hiermee met de planvorming en kunt aantonen dat u de prestatieafspraken haalt.

KLANTVERHALEN

Laat u inspireren door onze klanten