Digitaliseren

Wilt u digitaliseren, maar kijkt u op tegen de tijd en moeite die dat kost? Bent u bang dat u straks allerlei losse tools heeft die uiteindelijk toch niet doen wat u wilt? Wij helpen u graag met een totaaloplossing voor assetmanagement die heel eenvoudig begint met het samenstellen van een assetlijst en het digitaliseren van uw papieren formulieren. Met onze oplossing houdt u daarbij focus: wat u wilt doen met de data die u ophaalt.

Een laagdrempelige start

Digitaliseren is nooit een doel op zich, u wilt daar iets mee bereiken. Bijvoorbeeld de administratieve handelingen verminderen die uw monteurs moeten doen. Zodat zij meer tijd overhouden voor het werk dat ze leuk vinden: de techniek. U wilt beter kunnen plannen en beter inzicht krijgen in meerjarig onderhoud. Of uw opdrachtgever vraagt u om aan te tonen welk onderhoud u wanneer verricht.

Met onze oplossingen kunt u vooruit. Letterlijk en figuurlijk. U begint namelijk klein en werkt dan stap voor stap naar een situatie waarin uzelf en uw opdrachtgever exact de inzichten verkrijgen die hij en u zoeken.

Makkelijk alle data verzamelen

Waar te beginnen? Ons advies: start met het samenstellen van een assetlijst waarin u het merk, type en bouwjaar van elke asset vastlegt. Dat is namelijk de kern van het digitaliseren van assetmanagement. Die goede basis is essentieel als u data gaat verzamelen en ook daadwerkelijk iets met die data wilt kunnen doen.

Wij ontwikkelden daarbij een slimme oplossing: tijdens de inspecties die u hiervoor doet plakt u eenmalig op alle assets een sticker met een unieke QR-code. Hiermee slaat u twee vliegen in één klap: u heeft een gedetailleerde assetlijst én met die QR-code verzamelt u voortaan alle data over dat object.

 

Alle info altijd beschikbaar

Een simpele scan van die QR-code levert vanaf dat moment alle informatie die voor uzelf en uw opdrachtgever relevant is. Bovendien kunnen uw monteurs ter plekke aantekeningen maken en foto’s toevoegen, zodat bij een volgende onderhoudsbeurt meteen de aandachtspunten zichtbaar zijn.

Veel standaardformulieren beschikbaar

Het verzamelen van de data doet u eenvoudig met digitale formulieren. Met onze app Forms beschikt u over een bibliotheek met standaardformulieren, zoals Scios, STEK, Legionella, Brand en NEN 3140. U past ze desgewenst eenvoudig aan uw specifieke wensen aan. Zo maken wij het u zo makkelijk mogelijk om te digitaliseren.

Eigen formulieren digitaal maken

Met Forms zet u ook eenvoudig zelf al uw papieren formulieren om in digitale formulieren. Met een paar stappen beschikt u al over de digitale versie van uw papieren variant, die uw monteurs desgewenst ook direct in pdf naar uw opdrachtgever en uw eigen administratie sturen.

Meer weten, ook over de volgende stappen? 

 

Neem contact met ons op, we vertellen u graag meer


Remco Iburg

Directeur

 r.iburg@prognotice.nl
    06-53 46 61 45
 

 

Jeroen Boxsem

Salesmanager

    j.boxsem@prognotice.nl
    06-29 58 80 48

Onze bijbehorende oplossingen

Asset app

Met onze Asset app koppelt u op locatie alles wat te maken heeft met het object. Een QR label kan het noteren van gegevens op de juiste asset vereenvoudigen. Aan de asset wordt data uit het MJOP of informatie die van belang is voor de wet- en regelgeving getoond. Bovendien kunnen de monteurs ter plekke aantekeningen maken, zodat bij een volgende onderhoudsbeurt direct de aandachtspunten zichtbaar zijn.

Uniek aan onze oplossing is dat u zelf bepaalt wie welke informatie ziet. Voor de monteurs en vastgoedeigenaar maakt u bijvoorbeeld álle informatie over een object zichtbaar. Voor de brandweer alleen de certificaten die voor de wet- en regelgeving van belang zijn.

i

Forms

Met Forms zet u eenvoudig zelf al uw papieren formulieren om in digitale formulieren. U beschikt bovendien over een bibliotheek met standaardformulieren, zoals Scios, STEK, Legionella, Brand en NEN 3140. U past ze desgewenst eenvoudig aan uw specifieke wensen aan.

Uw servicetechnici vullen de formulieren in via de bijbehorende app. Via die app verstuurt u het inspectierapport of ingevulde formulier ook direct in pdf naar uw opdrachtgever en uw eigen administratie. Dat scheelt u en uw servicetechnici tijd en een heleboel ergernis.

KLANTVERHALEN

Laat u inspireren door onze klanten

Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Accepteer cookiesCookie instellingen