Zonde van de tijd!

Wij kennen de onderhoudsbranche door en door: al meer dan 11 jaar specialiseren wij ons als MJOP softwarespecialist in de installatie- en vastgoedbranche. In al die jaren hebben we veel mensen gesproken over het digitaliseren van formulieren.

We delen graag de 6 meest gehoorde irritaties van servicetechnici, als het gaat om de administratie van hun werkzaamheden:

1: Servicetechnici vinden überhaupt álle administratie zonde van hun tijd!

2: Servicetechnici hebben een doktershandschrift: voor de collega’s op de binnendienst is het soms een raadsel wat er bedoeld wordt. Een telefoontje naar de desbetreffende monteur is dan nodig

3: Servicetechnici worden vaak op pad gestuurd zonder volledige werkbeschrijving of instructies

4: Nadat een servicemonteur op locatie is geweest, moet alsnog de geschreven werkbon overgeschreven worden in een systeem. 

5: Servicetechnici vinden dat zij veel kwijt zijn door opnieuw het wiel uit te vinden: zij vinden het vervelend als zij niet terug kunnen kijken wat een andere collega bij een vorig bezoek heeft opgemerkt.

6: Nog een veelgehoorde opmerking ‘mijn formulieren zijn niet vooringevuld met standaard informatie, daarom moet ik iedere keer opnieuw standaard informatie invullen’

Meer informatie?

Neem gerust contact op met Remco Iburg. Wellicht zijn één van de volgende e-books of online sessies ook interessant:

MEER LEZEN

Meer nieuws

ULC Technisch Beheer

In gesprek met Albert Dubbink over de toekomst van de technische vakman, trends in duurzame ontwikkelingen en klantwensen én hoe ULC de Prognotice software – al meer dan 15 jaar – gebruikt.

Lees meer
Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Accepteer cookiesCookie instellingen