Verbeterde servicedesk van prognotice
Van telefonisch naar online
Wij verbeteren onze servicedesk. Vanaf 1 juli 2022 hebben we een online omgeving waar u met vragen terechtkunt. Deze omgeving is binnenkort te benaderen via onze website. Het is dan niet meer mogelijk om de servicedesk telefonisch te benaderen.
Online service omgeving
We veranderen de servicedesk omdat we de communicatie met u als onze klant willen verbeteren. In de online service omgeving kunnen nieuwe serviceverzoeken digitaal worden ingediend. Het is ook mogelijk om direct met medewerkers van Prognotice te chatten.
De FAQ en kennisbank is nu nog niet gevuld. We werken er aan om de omgeving live te zetten en te voorzien van FAQ’s en instructievideo’s. De wereld om ons heen wordt steeds digitaler en wij maken dankbaar gebruik van deze mogelijkheden om u te ondersteunen bij het werken in onze software.
Voordelen
De voordelen op een rij:
- De online chat
Met een online chatfunctie is het veel laagdrempeliger en sneller om een vraag in te dienen bij ons. Dit is vanaf 1 juli 2022 in ons meldportaal. In de toekomst wordt het mogelijk deze chatfunctie ook aan te roepen vanuit de software. - Status van uw melding
Via het self service portaal kunt u vorige meldingen of serviceverzoeken inzien én de status van het verzoek volgen. Als key user is het mogelijk om de status van de meldingen van de gehele organisatie in te zien. - Scherm overnemen
Via dit nieuwe systeem is het heel eenvoudig voor ons om mee te kijken op uw scherm. Dat maakt onze ondersteuning nog persoonlijker. - FAQ’s en kennisbank
In de online kennisbank plaatsen wij de komende tijd de meest gestelde vragen. Ook bieden we hier instructievideo’s. Op deze manier kun u snel informatie over onze software terugvinden.
Wanneer is dit beschikbaar?
Vanaf 1 juli 2022 is deze werkwijze operationeel en stopt de dienstverlening met de huidige servicedesk. Het is dan niet meer mogelijk om telefonisch contact op te nemen. Wij informeren u volgende week wanneer de nieuwe omgeving live is.
Vragen?
Heeft u vragen over de nieuwe service omgeving? Neem dan contact met één van ons op.
MEER LEZEN
Gerelateerde blogs
Het geheim van Megens Technisch Beheer: de MJOP-software van Prognotice
”Met de MJOP-software kunnen we onze klanten beter voorzien van financieel gedreven advies. In gesprek met Paul Vos van Megens Technisch Beheer over de MJOP-software van Prognotice”.
Meer structuur en een betere klantrelatie voor Bonarius door de MJOP software van Prognotice
”De MJOP-software geeft ons in een oogopslag overzicht en de juiste structuur. In gesprek met Dave Schouten van Bonarius over de software van Prognotice”.
Bij Schouten Techniek zijn klanten altijd direct geïnformeerd
“Opdrachtgevers kiezen voor ons omdat we snel onze informatie kunnen delen vanuit het veld.”
Van jaarlijks handmatig in Excel naar goed onderbouwde MJOP’s voor Van Dam Groep
“We merken dat klanten sneller akkoord geven op onze offertes, omdat ze nu veel beter begrijpen dat vervanging nodig is”. In gesprek met Ron Huisman van Van Dam Groep over de digitaliseringsslag in hun onderneming.
Wat betekent assetmanagement voor Heijmans? In gesprek met Sylvia Vogels
“Assetmanagement bij Heijmans is een hot topic. Niet voor niets hebben we sinds kort de afdeling ‘Assetmanagement’.