Verbeterde servicedesk van prognotice 

Van telefonisch naar online
Wij verbeteren onze servicedesk. Vanaf 1 juli 2022 hebben we een online omgeving waar u met vragen terechtkunt. Deze omgeving is binnenkort te benaderen via onze website. Het is dan niet meer mogelijk om de servicedesk telefonisch te benaderen. 

Online service omgeving
We veranderen de servicedesk omdat we de communicatie met u als onze klant willen verbeteren. In de online service omgeving kunnen nieuwe serviceverzoeken digitaal worden ingediend. Het is ook mogelijk om direct met medewerkers van Prognotice te chatten.

De FAQ en kennisbank is nu nog niet gevuld. We werken er aan om de omgeving live te zetten en te voorzien van FAQ’s en instructievideo’s. De wereld om ons heen wordt steeds digitaler en wij maken dankbaar gebruik van deze mogelijkheden om u te ondersteunen bij het werken in onze software.

Voordelen
De voordelen op een rij:

  • De online chat
    Met een online chatfunctie is het veel laagdrempeliger en sneller om een vraag in te dienen bij ons. Dit is vanaf 1 juli 2022 in ons meldportaal. In de toekomst wordt het mogelijk deze chatfunctie ook aan te roepen vanuit de software. 
  • Status van uw melding
    Via het self service portaal kunt u vorige meldingen of serviceverzoeken inzien én de status van het verzoek volgen. Als key user is het mogelijk om de status van de meldingen van de gehele organisatie in te zien.
  • Scherm overnemen
    Via dit nieuwe systeem is het heel eenvoudig voor ons om mee te kijken op uw scherm. Dat maakt onze ondersteuning nog persoonlijker.
  • FAQ’s en kennisbank
    In de online kennisbank plaatsen wij de komende tijd de meest gestelde vragen. Ook bieden we hier instructievideo’s. Op deze manier kun u snel informatie over onze software terugvinden. 

Wanneer is dit beschikbaar?
Vanaf 1 juli 2022 is deze werkwijze operationeel en stopt de dienstverlening met de huidige servicedesk. Het is dan niet meer mogelijk om telefonisch contact op te nemen. Wij informeren u volgende week wanneer de nieuwe omgeving live is.

Vragen?
Heeft u vragen over de nieuwe service omgeving? Neem dan contact met één van ons op.

MEER LEZEN

Gerelateerde blogs