Dagelijks komen de monteurs van Feenstra in de woningen van hun klanten, de woningcorporaties. Naast het uitvoeren van onderhoud wordt er ook een vragenlijst ingevuld. Daarmee wordt informatie verzameld over de staat van de woning. Informatie die belangrijk is voor de woningcorporatie om het beleid verder vorm te geven. De afdeling beheer van de woningcorporatie wil dan geen rapporten per woning ontvangen, zij willen gerapporteerd worden op de uitzonderingen. Welk complex of welk type woning vraagt aandacht. Feenstra leerde de kracht van Vision kennen en stelde haar klanten meer dan tevreden.
Alle informatie online beschikbaar
De gegevens van een rapport dat in een woning is gemaakt worden direct verwerkt in de totaal score in het Vision-portaal. Daarmee heeft de woningcorporatie direct inzicht in bijvoorbeeld het aantal rookmelders per woning of worden de geplande (ketel) vervangingen uitgezet tegen de renovatiedatum van een complex. Feenstra: “De eenvoud van gegevens verzamelen, zelf vragen toevoegen op het formulier en de wijze van rapporteren is uniek in onze branche.”. Het portaal wordt automatisch gevuld. Toch is het inzien van een individueel rapport soms noodzakelijk. Met twee klikken heeft de servicedeskmedewerker, met de bewoner aan de telefoon, het rapport en de foto’s op haar scherm.
Wilt u meer weten over Vision? Klik dan hier
MEER LEZEN
Meer klantverhalen
Het geheim van Megens Technisch Beheer: de MJOP-software van Prognotice
”Met de MJOP-software kunnen we onze klanten beter voorzien van financieel gedreven advies. In gesprek met Paul Vos van Megens Technisch Beheer over de MJOP-software van Prognotice”.
Meer structuur en een betere klantrelatie voor Bonarius door de MJOP software van Prognotice
”De MJOP-software geeft ons in een oogopslag overzicht en de juiste structuur. In gesprek met Dave Schouten van Bonarius over de software van Prognotice”.
Bij Schouten Techniek zijn klanten altijd direct geïnformeerd
“Opdrachtgevers kiezen voor ons omdat we snel onze informatie kunnen delen vanuit het veld.”
Van jaarlijks handmatig in Excel naar goed onderbouwde MJOP’s voor Van Dam Groep
“We merken dat klanten sneller akkoord geven op onze offertes, omdat ze nu veel beter begrijpen dat vervanging nodig is”. In gesprek met Ron Huisman van Van Dam Groep over de digitaliseringsslag in hun onderneming.
Wat betekent assetmanagement voor Heijmans? In gesprek met Sylvia Vogels
“Assetmanagement bij Heijmans is een hot topic. Niet voor niets hebben we sinds kort de afdeling ‘Assetmanagement’.