Feenstra informeert woningcorporaties met Vision

Dagelijks komen de monteurs van Feenstra in de woningen van hun klanten, de woningcorporaties. Naast het uitvoeren van onderhoud wordt er ook een vragenlijst ingevuld. Daarmee wordt informatie verzameld over de staat van de woning. Informatie die belangrijk is voor de woningcorporatie om het beleid verder vorm te geven. De afdeling beheer van de woningcorporatie wil dan geen rapporten per woning ontvangen, zij willen gerapporteerd worden op de uitzonderingen. Welk complex of welk type woning vraagt aandacht. Feenstra leerde de kracht van Vision kennen en stelde haar klanten meer dan tevreden.

Alle informatie online beschikbaar

De gegevens van een rapport dat in een woning is gemaakt worden direct verwerkt in de totaal score in het Vision-portaal. Daarmee heeft de woningcorporatie direct inzicht in bijvoorbeeld het aantal rookmelders per woning of worden de geplande (ketel) vervangingen uitgezet tegen de renovatiedatum van een complex. Feenstra: “De eenvoud van gegevens verzamelen, zelf vragen toevoegen op het formulier en de wijze van rapporteren is uniek in onze branche.”.  Het portaal wordt automatisch gevuld. Toch is het inzien van een individueel rapport soms noodzakelijk. Met twee klikken heeft de servicedeskmedewerker, met de bewoner aan de telefoon, het rapport en de foto’s op haar scherm.

Wilt u  meer weten over Vision? Klik dan hier

MEER LEZEN

Meer klantverhalen

Wij gebruiken cookies om de website optimaal te laten functioneren en om in te spelen op de informatiebehoefte van onze bezoekers. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met het plaatsen van cookies. Lees meer hierover in onze privacy- en cookieverklaring.
Accepteer cookiesCookie instellingen